lördag 26 maj 2012

Scullcandy

Äntligen helg! Som jag har längtat!
 
När jag kom hem från jobbet igår så var kusinerna här och skulle hjälpa till att måla altanstaket (mot ersättning). Hur som helst så skulle det vara en rejäl sten som trillar av bägge axlarna om det bli färdigt i år!
Fördelen med att vara gravid är att man kan vara en mycket bra arbetsledare, och komma undan med det.
 
 
 
 
Jag hjälpte naturligtvis till oxå, men en stund i solstolen blev det med!
 
Har virkat snoddar till mina nya scullcandy, väldigt bra att de inte trasslar sig. Nu trasslar de sig inte speciellt mycket om man jämför med t.ex iphonelurar som jag kan få ett anfall på. Att just virka snodden är bara för att det går fortare och inte är lika pillrigt som att sticka icord, och det blir minst lika fint.
 
 

 
Här är en bra beskrivning på hur man gör.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar