onsdag 18 juli 2012

Gratitude

Har påbörjat en Gratitude sjal av Lisa Åhlström, i garnet Pure Silk från Debbie Bliss i färgen äppelgrön.
 
 
Denna är tänkt att bli en present, för den förra som jag gjorde (Annis) kan jag inte skilja mig från... Denna kalla färgen passar inte mig så jag hoppas att det ska bli lättare att ge bort! Hur fånigt är inte det egentligen?! Jag köpte garnet och valde mönstret till Annisen med tanken att det skulle bli en 60års present, men det hjälpte tydligen inte för den var ju bara min! Ska förresten ta en bild så ni får se nån dag, (ibland är det alldeles för långt mellan tanke och verklighet...)
 
 
 
 
Därför skulle jag aldrig kunna göra något på beställning, möjligtvis nån mössa och vante här och där, för tänk vad hemskt att inte kunna lämna den vidare när den blev färdig! Hemskt! Sådant som jag har tillverkat och gett bort är till människor som jag bryr mig om och som jag vet uppskattar och vårdar det som jag har lagt ner tid, själ och kärlek i. Gratitude.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar