fredag 31 augusti 2012

Mina Juveler

 
Jag anser att jag är duktig på att rensa och göra mig av med saker som jag inte använder eller har behov av. Det är nu det kommer ett men...
 
Böcker och tidsskrifter är det enda som jag inte kan skilja mig ifrån, jag försöker med tidningar. Tidningar och böcker som inte är faktabaserade går bra att slänga eller ge bort men det känns som allt med fakta i kommer man ha nytta av, går aldrig ur tiden liksom.
 
Hursom helst så vill jag att mina böcker gärna ska synas och vara lätt tillgängliga. Så i köket (av naturliga skäl:)) har jag inrett med just kokböcker och några hushållsbaserade böcker.
 
 
Här står böckerna som inte har samma status som de andra böckerna som får stå med framsidan utåt!
 
 
 
 
 
Jag blir inspirerad av att se vackra omslag, plus att jag inte glömmer bort vilka fina böcker jag eftersom jag ser dem varje dag!
 

1 kommentar:

  1. Har åxå svårt att skilja mig från böcker... Men tar ett ryck ibland och bär en bunt till Frälsningsarmén eller röda korset.... Men oftast städar jag lite för mycket då :D

    SvaraRadera